Customer Support medewerker
Je verleent hoge kwaliteit service en zorgt voor de beste ervaring voor de klant door o.a. het oplossen van problemen
Je denkt mee, biedt passende oplossingen aan de klant en zet de nodige stap extra om de beste service neer te zetten voor de klant
Je waarborgt goede vastlegging van klantinformatie binnen de systemen
Snel schakelen tussen verschillende werkzaamheden en goed samenwerken met andere teams is jouw dagelijkse bezigheid
Je bent flexibel en springt in bij collega's
Je ondersteunt in het opzetten en afronden van verbeterprojecten voor de klantbeleving
Een tomeloze positieve en klantgerichte instelling
Prioriteiten stellen gaat jou gemakkelijk af en beloftes kom je na
Kennis/ervaring in e-commerce en/of klantenservice is heel mooi
Engels in woord en schrift
Excellent onboarding om onze processen en je collega's te leren kennen. Je buddy ondersteunt je tijdens de hele onboarding. 🛫🤓
Open cultuur en family vibe 👩👩👧👦👪👨👨👧 ,
De vrijheid om je verantwoordelijkheden vorm te geven en nieuwe ideeën te implementeren 💡
Gezien we ook vanuit huis werken, is een laptop part of our package 💻
Sparen voor je oude dag - daar hebben we een pension scheme voor🧓
25 vakantiedagen, en daar boven op; 3 reload days & 5 workation days ⛱️
WSNL events: Team events zoals pizza in het park, bingo avondjes, BBQ, surprise uitje georganiseerd door onze CEO (alias CPO for one day) 🍕🎤