Partner Success Manager
What you'll do?
Onboarding van nieuwe partners;
Denk je mee en bied je passende oplossingen aan onze partners en zet de nodige extra stap om de beste workflow incl. integraties te creëren;
Voor alle structurele problemen en vragen zet je verbeterprojecten op;
Contact met 3e partijen zoals UPS & Channable;
Last but zeker not least leer je veel over e-commerce.
What you'll need?
Je houdt van uitdaging in het werkveld en ziet verbindingen in één oogopslag. Daarnaast kan jij je aanpak aanpassen aan de verschillende behoeftes van onze partners. Er zijn een aantal praktische zaken die wij van je verwachten:
Je bent sociaal en kan goed samenwerken;
Nederlands en Engels in woord en schrift;
Kennis binnen e-commerce en met integraties is een leuke extra;
Je bent minimaal beschikbaar voor 4 dagen per week (32 uur).
What do we offer?
Excellent onboarding om onze processen en je collega's te leren kennen. Je buddy ondersteunt je tijdens de hele onboarding. 🛫🤓
Open cultuur en family vibe 👩👩👧👦👪👨👨👧 ,
De vrijheid om je verantwoordelijkheden vorm te geven en nieuwe ideeën te implementeren 💡
Gezien we ook vanuit huis werken, is een laptop part of our package 💻
Flexibele werktijden, je dag start tussen 8.00 - 10.00 am🕰️
Sparen voor je oude dag - daar hebben we een pension scheme voor🧓
25 vakantiedagen, en daar boven op; 2 reload days & 5 workation days ⛱️
Happiness investment, vergroten van jouw geluk en persoonlijke groei🍀
WSNL events: Team events zoals pizza in het park, bingo avondjes, BBQ, surprise uitje georganiseerd door onze CEO (alias CPO for one day) 🍕🎤
Solliciteer
Wil je ons team komen versterken als Partner Success Manager? Dan horen we graag van je!